השטריימל נותר מיותם • אב לשבעה נהרג בחזור מחתונת בעלזא

    בנצי לייזרוביץ No Comments on השטריימל נותר מיותם • אב לשבעה נהרג בחזור מחתונת בעלזא
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טרגדיה והלם בחסידות בעלז.השמחה בחסידות בחתונת נכדת האדמו"ר שליט"א הפכה ברגע לאבל בחסידות בתאונת דרכים מחרידה שארע בחזור מהחתונה שהסתיימה בשעה 04:45 בה נהרג הרה"ח יוסף יהודה וינד ז"ל תושב העיר בית שמש.

    וינד (31) אב לשבעה ילדים עסק לפרנסתו בתפקיד בכיר בסניף של 'יש חסד' בעיר מגוריו.

    בשעה 05:43 נמסר למד"א מרחב ירושלים על תאונה בין רכב פרטי למשאית בכביש 1 סמוך למחלף חמד לכיוון ת"א. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ל -4 נפגעים , בהם : גבר כבן 30, שלאחר חילוץ ממושך מהרכב ולאחר ניסיונות החייאה נקבע מותו . פצוע נוסף במצב בינוני עם חבלת ראש ו- 2 פצועים באורח קל. הפצועים טופלו ופונו ע"י צוותי מד"א לבית החולים הדסה עין כרם .

    פאראמדיק מד"א יושי עמית שהגיע למקום סיפר : " ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד, על הכביש היה רכב פרטי הפוך על הגג, ככל הנראה לאחר שהתנגש במשאית , בחלקו הקידמי של הרכב נלכד גבר כבן 31 כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעת ראש קשה מאוד . מחוץ לרכב היו עוד 3 פצועים נוספים, 1 מהם גבר כבן 30 במצב בינוני ששכב על הכביש כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפגיעת ראש , ו – 2 גברים בשנות העשרים שהתהלכו כשמצבם קל וסבלו מחבלות . תוך חילוצו של הפצוע אנוש הלכוד, ניסינו להעניק לו טיפול רפואי ולאחר חילוצו מהרכב נאלצנו לקבוע את מותו. לשלושת הפצועים הנוספים הענקנו טיפול רפואי ופינינו אותם לבית חולים כשמצבו של אחד בינוני והשאר קל .

    נהג המשאית גבר כבן 42 נבדק על ידנו במקום ולא נזקק לפינוי.

    למקום הגיעו כוחות רבים ומתנדבי זק"א חלקם מהחסידות כשהעצב ניכר על פניהם שראו מי ההרוג , חברם שרק לפני זמן קצר שמח ורקד על הפרנצ'ס יחד איתם.

    מפקד זק"א ירושלים בנצי אוירינג סיפר לבנצי ליזרוביץ: "את ההודעה על התאונה קיבלנו מהנהג דרך המירס שהינו חובש ומתנדב זקא. הוא צעק ברשת המירס של זקא שעשה תאונה ויש פצוע מחוסר הכרה .הזנקנו כוחות רבים שלנו ואמבולנסים של מדא אולם אחד הנפגעים נהרג במקום.

    מחקירה ראשונית של אגף התנועה מחוז י-ם עולה כי הרכב הפרטי נסעה אחרי משאית בנתיב הימני. בשלב מסוים הרכב יצא לעקיפה ופגע עם חלקו הימני של הרכב במשאית מאחור מעוצמת הפגיעה הרכב התהפך על גגו והנוסע שישב ליד הנהג נהרג במקום. החקירה נמשכת.



    0 תגובות